ردیف

عنوان پایان‌نامه

ثبت

پدیدآورنده

استاد راهنما

تاریخ

1

الویت بندی عوامل ملموس و ناملموس خدمات تاثیر گذار در خرید بیمه های اتومبیل

H

1

محمد حسن پور

محمد حقیقی

1389

2

تدوین راهکار اجرائی موفقیت جهت استقرار سیستم مدیریت دانش (مورد کاوی: شرکت فن آوران انیاک)

H

2

نیما وفایی

محمدجعفر تارخ

1389

3

مطالعه تاثیر آمیخته بازاریابی و عوامل فردی بر تصمیم خرید مصرف کننده در فرآیند خرید محصولات صوتی و تصویری (مورد کاوی: تلویزیون های LED)

H

3

حامد مشفقی

محمد حقیقی

1389

4

طراحی مدل رضایت سنجی مشتریان و الویت بندی شاخص های مدل با تکنیک تصمیم گیری چند معیاره از دیدگاه خبرنگاران و مشتریان با شیوه مقایسه ای (مورد کاوی: بانک پارسیان)

H

4

مهسا اکبری

محمد حقیقی

1389

5

بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در سیستم حمل و نقل برون شهری در ایران (مطالعه موردی: شرکت مسافربری رویال سفر ایرانیان)

H

5

فریبا دادخواه

محمد حقیقی

1389

6

ارائه مدلی تجویزی جهت مدیریت فعالیت های پیشبردی محصولات

H

6

بهروز جهان دیده

محمد حقیقی

1389

7

توسعه یک مدل ریاضی جهت ارزیابی تامین کنندگانبا توجه به عامل مسئولیت اجتماعی سازمان

H

7

جواد علی اکبری صومعه

محمدحقیقی

1389

8

بررسی نقش عامل توزیع درآمد در درک بهتر تقاضای مصرف کننده و تعیین بازار هدف از بین بازارهای نو ظهور دنیا

H

8

حسین شهیدی ماسوله

محمدرضا ناهیدی

1389

9

سنجش رضایت مشتریان با استفاده از تکنیک

Fuzzy NPS

مطالعه موردی برندهای سامسونگ و ال جی در ایران

H

9

علیرضا سپهراد

محمدرضا ناهیدی

1390

10

بررسی عوامل موثر در پارامترهای به اشتراک گذاری اطلاعات در زنجیره تأمین صنعت خودرو

H

10

محمد حسن پور

محمد حقیقی

1389

11

شناسایی عوامل موثر بر واکنش مصرف کنندگان محصولات غذایی از دیدگاه مدیران، کارشناسان و کارکنان صنایع غذایی

H

11

محمد مهدی عابسی

محمد حقیقی

1391

12

جایگاه کسب و کار الکترونیک و بررسی موانع گسترش آن در ایران همراه با پیشنهادات کاربردی

H

12

حسام ملک لو

محمد حقیقی

1391

13

بررسی و شناسایی عوامل اثربخش در ماندگاری تبلیغات پس از گذر زمان

H

13

الهام حجتی

محمد حقیقی

1391

14

شناسایی اثر بخش ترین روش تبلیغ (مطالعه موردی: بانک کشاورزی _شعب تبریز

H

14

مهناز پورشریف

علیرضا بافنده زنده

1391

15

برسی عوامل موثر بر پذیرش شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار نوین در تبلیغات

H

15

نازی چاوشی زاده

علیرضا بافنده زنده

1391

16

تاثیر سن,جنسیت,نیازبه شناخت,شدت حافظه بر اثر بخش تبلیغات:مورد کاوی تلوزیون سامسونگ

H

16

محدثه قیومی جونیانی

محمد رحیم اسفیدانی

1391

17

رتبه بندی وتعیین درجه اهمیت عوامل موثر بر انتخاب مناسب ترین سایت جهت تبلیغات اینترنتی بااستفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی(ای اچ پی)( AHP)

H

17

حسین اعلایی

احمداسدزاده

1391

18

ارزیابی وتحلیل رابطه بین مولفه های کیفیت زندگی کاری ورضایت شغلی درکارکنان منابع انسانی شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهر تهران

H

18

الهام سلیمی

محمدحقیقی

1391

19

مقایسه ادراک مصرف کنندگان ایرانی نسبت به پوشاک داخلی وخارجی

H

19

محمدعلی رخشانی کیا

وحیده علیپور

1391

20

بررسی تاثیرقیمت,وفاداری وترفیع براانتخاب برند,نمونه موردی تلوزیون های سونی,ال جی وسامسونگ

H

20

هداسردارزاده مجد

محمدرضا ناهیدی

1391

21

بررسی رابطه میان اقدامات اخلاقی وتصویربرند(نام تجاری)نمونه موردی(شرکت بیمه ایران)

H

21

فاطمه رضایی لوحه سرا

محمدرحیم اسفیدانی

1391

22

بررسی رابطه بازاریابی اجتماعی وارزش ویژه برند

نساجی بروجرد

H

22

امیرمولا

احمدچرمیان

1391

23

بررسی امیخته بازاریابی سازمان مدیریت صنعتی(مطالعه موردی:نمایندگی استان ازربایجان شرقی

H

23

نازیلاطاهری باویل علیایی

علی رضابافنده زنده

1391

24

مطالعه رابطه تصویر ذهنی فروشگاههای هایپرمارکت وتمایلات خرید

H

24

بهاره ال حسینی

محمدرحیم اسفیدانی

1391

25

بررسی رابطه بین هزینه یابی کیفیت وسوددهی وفروش درصنعت سیمان(مطالعه موردی:شرکت سیمان ارومیه)

H

25

وحیدخوشدل جتر

محمدایمانی برندق

1391

26

بررسی عوامل موثربرموفقیت توسعه محصول جدیددرشرکت کاله

H

26

بهرام مرشدی صوفیانی

محمدحقیقی

1391

27

بررسی موانع تولیدقارچ وارایه راه کارهایی برای افزایش صادرات

H

27

شعیب صدیقی

محمد حقیقی

1391

28

رتبه بندی امیخته بازاریابی درگردشگری مقاصدمذهبی ایران با استفاده ازفنون

مطالعه موردی:مشهد مقدسMADAM

H

28

فائزه ظریف

ایرج مهدوی

1391

29

شناسایی عوامل موثربرمبزان رضایت مشتریان ازخدمات بانک ملی ایران

H

29

محمد اسداله زاده

علی اکبرعزیزپورشوبی

1389

30

رتبه بندی اعتبارسنجی مشتریان(به منظورکاهش مطالبات معوق ودرنتیجه افزایش بازدهی بانک

H

30

مهدی میرشریف الدین

محمدرحیم اسفیدانی

1391

31

بررسی اثر ارزش خرید مشتری بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و ارتباطات دهان به دهان در زمینه پوشاک ورزشی مارک دار در ایران

 

H

31

مژگان وجدانیان پیروز

محمد رحیم اسفیدانی

1391

32

بررسی روش مدل های مختلف سنجش رضایتمندی مشتریان و انتخاب بهترین مدل در اداره ثبت سفارشات وزارت صنعت،معدن و تجارت

 

H

32

مهدی عزیزی

احمد اسدزاده

1391

33

شناسایی رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش یک محصول جدید از سوی مصرف کنندگان(مطالعه موردی:تبلت های ایرانی)

 

H

33

ندا گلزار

سید رضا موسوی

1392

34

بررسی رابطه میان نقش خدمت به مشتریان با وفاداری آنان(مطالعه موردی: شرکت صنعتی داداش برادر(شونیز)

H

34

محمد تقی عبا

محمد حقیقی

1393

35

شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی کاهش مطالبات معوق با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره AHP

H

35

مجید بلالی

علیرضا بافنده زنده

1392

36

بررسی نقش تعدیل گرایانه هزینه تغییر برند در رابطه میان کیفیت خدمات و وفاداری به برند

H

36

فریبا فرید

سید رضا موسوی

1392

37

شناسایی و الویت بندی عوامل مؤثر بر انتخاب یک برند از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر عوامل درونی رفتار مصرف کننده

H

37

یاشار مؤمن زاده

سید رضا موسوی

1393

38

مدل سازی عوامل مؤثر بر برند سازی شهر تبریزبه عنوان مقصد گردشگری

H

38

سحر کمالی

سید رضا موسوی

1392

39

مدل سازی متغییرهای سازنده وفاداری به برند در بخش خدمات- مطالعه موردی:شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی استان اذربایجان شرقی

H

39

نفیسه پاکی نسب

سید رضا موسوی

1392

40

بررسی تأثیر نام و نشان تجاری(برند)بر وفاداری مشتریان

مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران

H

40

پژمان درخشانی مهربانی

محمد حقیقی

1393

41

ارزیابی و رتبه بندی تأمین کنندگان با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره

H

41

شباهنگ مقدسی

علیرضا بافنده

1392

42

تیپ های شخصیتی (AوB) کارمندان به عنوان عوامل پیش بینی تعهد سازمانی و رضایت شغلی

H

42

سیده نرمین سیاح ملی

احمد اسدزاده

1392

43

بررسی فاکتورهای کلیدی بازاریابی در ارزش ویژه برند غذای تازه منجمد کاله پمینا

H

43

فاطمه تشکری کیا

محمد حقیقی

1392

44

تدوین استراتژِی های بازاریابی رابطه مند دربحث ارتباط بامشتری دریک شرکت خدماتی

H

44

سحردلیری

سیدرضاموسوی

1393

45

تدوین استراتژی های فروش وبازاریابی شرکت پارلار الکترونیک-طیف محصولات آسانسور

H

45

بابک خوشبهارنوبری

سیدرضاموسوی

1393

46

بررسی رابطه بین مهارت های تفکر استراتژیک وسبک های رهبری

H

46

ایمان جمشیدی

محمدحقیقی

1393

47

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی اجتماعی بر اهدای داوطلبانه خون

H

47

وحید امیرسرداری

علی ستاری

1393

48

بررسی مقایسه ای اثربخشی روش های تبلیغات تجاری از دیدگاه مشتریان صنعت لوازم خانگی در شهر تبریز

H

48

سولماز حضرتقلی زاد

محمد حقیقی

1394

49

انتخاب استراتژی بازاریابی بهینه با  استفاده از  روش  تجزیه و تحلیل SWOT  و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره،مطالعه موردی شرکت صنایع غذایی و شیر پاستوریزه و آذرنوش شرق

H

49

نعیمه بنکدار

سیدهادی اسلامیان

1393

50

بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در صنایع تولیدی پذیرفته شده  در بررسی اوراق بهادار تهران(مطالعه موردی شرکت های خودرو سازی  و قطعات)

H

50

امید سیدعبداله زاده

علی ستاری

1394

51

اثر تجارت درون صنعتی بر کیفیت زیست محیطی در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا

H

51

داود شاکری استاد

مجید فشاری

1394

52

استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره به صورت تلفیقی با روش کارت های امتیازی متوازن برای ارزیابی عملکرد مدیریت دانش سازمان ها(مطالعه موردی: شرکت پخش سراسری بانی چاو ایرانیان)

H

52

نفیسه پویان

محمد حقیقی

1392

53

بررسی رابطه بین نوآوری و عملکرد سازمان (مطالعه موردیشرکت های تامین کننده قطعات خودرو تبریز)

H

53

محمد خاهانی

حسین بوداقی

1393

54

سنجش میزان اثر بخشی تبلیغات محیطی(مطالعه موردی: صنعت گردشگری شهر تبریز)

H

54

راضیه رسولی

سید رضا موسوی

1394

55

شناسایی عوامل موثر بر برند سازی مکان بر اساس مدل رقابت مقصد کراچ و ریچی ( مطالعه موردی: منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس)

H

55

اسماء صادقی

سید رضا موسوی

1393

56

بررسی عوامل موثر بر تداوم خرید مصرف کنندگان  اینترنتی از دیدگاه دانشجویان(مطالعه موردی: دانشجویان تبریز)

H

84

دیمن سیدنژاد

صمد عالی

1394

57

بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری و سهم مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه ایران شعبه نیشابور)

H

85

حسین نوذری پور

صمد عالی

1394

58

راهبرد بهینه ی قیمت گذاری با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها در محیط غیر قطعی

H

86

سعید فرهام نیا

علیرضا غفاری حدیقه

1394

59

بررسی نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ارزش ویژه برند با استفاده از مدل ارزش ویژه برند کلر(مطالعه موردی:گوشی تلفن همراه)

H

87

آرزو تاج بخش

محمد حقیقی

1394

60

بررسی رابطه بازاریابی پاریتزانی و تبلیغاتی رسانه ای بر افزایش ارزش ویژه برند با نظر مدیران شبکه توزیع شرکت اروم آدا

H

88

بهنام تقی زاده

حسین بوداقی

1394

61

بررسی تاثیر پیوندهای بازاریابی رابطه مند بر رضایت و سهم مشتری(مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی منطقه ارسباران)

H

89

غلامرضا احمدی

صمد عالی

1394

62

بررسی تاثیر پیام های ترغیب کننده، نیت رفتاری کاربران، باورها و نگرش های کاربران در بازاریابی رسانه های اجتماعی

H

90

شهرزاد هاشمی

سیدهادی اسلامیان

1394

63

شناسایی و بررسی عوامل موثر بر مشارکت اقتصادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان وعشایر با روستاییان

H

91

مصطفی آقازاده هریس

سیدهادی اسلامیان

1394

64

بررسی تاثیر عوامل روانشناختی بر ترجیح وانتخاب برنددر قشر جوانان شهر تهران(مطالعه موردی:لوازم ورزشی مارکدار)

H

95

شیده اردلان

سیدهادی اسلامیان

1395

65

بررسی قابلیت کیفی ماشین آلات Cm,Cmk))در شرکت چرخشگر

H

96

داریوش مصلحتی

هوشنگ تقی زاده

1395

66

بررسی عوامل موثر بر توسعه محصول جدید(مطالعه موردی: پوشاک زنانه برند تولیکا)

H

97

بنفشه بت شکنانفرد

سیدهادی اسلامیان

1395

67

بررسی نوع نگرش افراد به تبلیغات اینترنتی با توجه به سبک زندگی الکترونیکی

H

110

مجتبی نظری راد

صمد عالی

1395

68

بررسی رابطه بین نوسانات بازار سهام و چرخه کسب و کار (مطالعه موردی: بورس اوراق بهادار تهران و چرخه کسب وکار ایران

H

111

مهرداد ذوالفقاری

علی ستاری

1395

69

ارزیابی رضایت مشتری بر پایه کیفیت خدمات با تاثیر از مدل کانو(مطالعه موردی:سازمان تامین اجتماعی تبریز)

H

112

توحید ملک زاده اسکویی

احمد اسد زاده

1392

70

بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند اینترنتی بر رضایت و اعتماد مشتری با تاکید برنقش میانجی کیفیت خدمات اینترنتی (مطالعه موردی :شعب بانک سامان تبریز)

H

113

میترا مبینی

صمد عالی

1395

71

تحلیل فعالیت های تحقیق و توسعه صنعت در قالب شبکه تکنولوژی و کیفیت و بازار

H

118

حمید توتونکوب

سلیمان ایران زاده

1391

72

بررسی و تحلیل اثر بخشی سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) مطالعه موردی:شرکت تراکتور سازی ایران

H

119

مهران حاجی احمدی

نادر بهلولی

1391

73

الگوی مطلوب طرح توسعه و نگهداشت سیستم های اطلاعاتی شرکت تراکتور سازی ایران

H

120

احد ثقفی اصل

نادر بهلولی

1390

74

بررسی و اولویت بندی عوامل موثر در بهره وری کارکنان شرکت تراکتورسازی تبریز

H

121

مهدی دواتگری

نادر بهلولی

1391

75

بررسی تغییرات شاخص های کیفی تراکتور در میزان رضایت مشتریان

H

122

صمد زمانی

سلیمان ایران زاده

1390

76

شناسایی، ارزیابی،گریدبندی،سنجش عملکرد تامین کنندگان قطعات و مجموعه های تراکتور

H

123

علی صاریخان

سلیمان ایران زاده

1391

77

رابطه رضایت شغلی کارشناسان شرکت تراکتورسازی با میزان مشارکت آنان در تصمیم گیری امور شرکت

H

124

محمد غلامی مردق

نادر بهلولی

1390

78

بررسی و اولویت بندی عوامل سازمانی موثر در ایجاد فشار روانی بر روی کارکنان شرکت تراکتور سازی تبریز

H

125

علیرضا غنینی

نادر بهلولی

1390

79

تحلیل فرایند سرمایه گذاری در ایجاد کارخانه مونتاژ تراکتور در کشور اوگاندا

H

126

جعفر پاشائیان

نادر بهلولی

1391

80

بررسی موانع توسعه نظام پیشنهادات در شرکت ایدم و ارائه راهکارهای بهبود

H

127

معصوم نجفیان

سلیمان ایران زاده

1390

81

بررسی چالش های توسعه صادرات شرکت تراکتورسازی ایران و ارائه راهکارهای بهبود

H

128

علیرضا برزگری

نادر بهلولی

1390

82

مدیریت انرژی در شرکت تراکتورسازی ایران(تبریز)

H

129

مهدی غازی اسکوئی

سلیمان ایران زاده

1391

83

تدوین استراتژی های بازاریابی داخلی مطالعه موردی شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش تراکتور سازی

H

130

حمید رزمجو

سلیمان ایران زاده

1390

84

تدوین برنامه های آموزشی مورد نیاز بازرگانی خارجی شرکت تراکتورسازی ایران

H

131

مجتبی باباپور

نادر بهلولی

1390

85

بررسی موانع چابک سازی زنجیره تامین شرکت تراکتورسازی ایران

H

132

علیرضا سلیمانی

سلیمان ایران زاده

1390

86

طراحی مدل ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت تراکتورسازی ایران

H

133

ناصر قربانیان

سلیمان ایران زاده

1390

87

ارائه مدل عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش به منظورافزایش خلاقیت و یادگیری سازمانی

H

134

امیرجدیری فیضی

سلیمان ایران زاده

1391

88

مطالعه عوامل تاثیر گذار بر الحاق ایران به سازمان تجارت در صنعت تراکتور

H

135

فرهنگ صیدی

سلیمان ایران زاده

1391

89

بررسی علل تاخیر پروژه های اجرائی و تحقیقاتی در شرکت تراکتورسازی ایران

H

136

مسعود نیل فروشان

نادر بهلولی

1390

90

عوامل کلیدی موفقیت و میزان آمادگی پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان(ERP)در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران

H

137

علیرضا جعفری

نادر بهلولی

1391

91

بررسی تاثیرسه ویژگی، کیفیت، نام تجاری و تنوع محصول بر میزان فروش محصولات شرکت ونیران تراکتور در کشور ونزوئلا، از دیدگاه مصرف کننده نهایی

H

138

رسول حسین پور

سلیمان ایران زاده

1391

92

بررسی تاثیر ابعاد کیفیت رابطه ی آنلاین بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در خریدهای اینترنتی

 

H

139

حسن اسکندری

صمد عالی

1395

93

شناسایی و کنترل هزینه های پنهان بااستفاده از سیستم های انگیزشی و تولید ناب در کارگاه های تولیدی و بررسی تاثیرات آن در بهره وری کل شرکت

H

140

ابوالفضل رهنمون بخشایش

سلیمان ایران زاده

1391

94

ارزیابی ترجیحات مشتریان بر اساس برند کشور در خرید یخچال خانگی با استفاده از تکنیک های داده کاوی

H

141

علی محجوب

علیرضا بافنده

1396

95

شناسایی عوامل محیطی موثر بر استراتژی های شرکت موننکو ایران

H

152

سیده سارا قریشی شه بندی

محمد حقیقی

1392

96

بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کننده

H

155

آیدا قنبری قره تپه

علی ستاری

1396

97

بررسی تاثیر گرایش بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی کیفیت ارتباط در بانک های دولتی و خصوصی

H

156

سما سلمانی رضائی

علی ستاری

1396

98

تعیین و رتبه بندی ترجیحات مشتری در انتخاب خرده فروشی ها و رتبه بندی فروشگاه ها

H

159

عادل امیدیان امیری

سیدهادی اسلامیان

1395

99

عوامل تعیین کننده و تاثیرات حکومت ارتباطی بر کاربرد سیستم های بین سازمانی (IOS) در روابط تولید کننده- تامین کننده(مطالعه موردی:شرکت ایساکو)

H

165

محمد تقی افخمی انرجان

حکیمه نیکی

1396

100

بررسی تاثیر هوش سازمانی بر چابکی سازمان

H

173

محسن ولی نسب

سیدهادی اسلامیان

1396

101

بررسی و اولویت بندی علل تاخیر پروزه های عملیاتی در صنعت ریلی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی

H

174

سعید هاشم خانی

سیدهادی اسلامیان

1396

102

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مقاومت در برابر تغییر کارکنان با اثرمیانجی تسهیم دانش در مخابرات استان آذربایجان شرقی

H

175

پرویز صابر

صمد رحیمی اقدم

1396

103

استفاده از ارزش برای بخش بندی مصرف کنندگان مجازی در شبکه های اجتماعی

H

176

علی بهروز هریس

صمد عالی

1396

104

انتخاب بهترین ترکیب برای تولید سبز در صنایع غذایی

H

178

نسرین علیزاده

علی ستاری

1396

105

بررسی روش ها  و ابزارهای موثرتبلیغات در صادرات فرش دستباف

H

181

ساینا رضایی

سیدهادی اسلامیان

1397

106

ارزیابی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از نظر مصرف کننده در فروشگاه های زنجیره ای تبریز

H

182

بهنام موسی خانی

سیدهادی اسلامیان

1397

107

تاثیر برنامه های بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان مشتریان بانک کوثر

H

183

فرهاد آقاجان زاده

حکیمه نیکی

1397

108

بررسی نقاط ضعف مدل کسب و کار فعلی بازار تایر ایران راهکارهای بهبود آن

H

184

رامین اباذری

علی ستاری

1395

109

بررسی تاثیر جذابیت طراحی گرافیکی و هندسی بطری های آب معدنی بر جذابیت محصول

H

188

بهرام بختیاری

علی ستاری

1397

110

راهکارهای ارتقاء فرهنگ بیمه عمر

H

193

محمد خضرپور

سیدهادی اسلامیان

1397

111

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر عملکرد هتل های لوکس (مطالعه موردی:مهمانان هتلهای 4و5ستاره­ی شهر تبریز

H

194

مهناز معدنی

سیدهادی اسلامیان

1395

112

بررسی خدمات تفریحی و سرگرمی و ارتباط آن با کیفیت زندگی جامعه هدف(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای تبریز)

H

195

سحر چوخاچی

محمدحسین آقایی دانشور

1397

113

بررسی عوامل فردی تاثیرگذار بر خرید اینترنتی: تمرکز بر هنجارهای ذهنی و سبک زندگی

H

196

سمیه غلامحسینی نظری

محمدحسین آقایی دانشور

1397

114

تاثیر هویت فرهنگی و قومیتگرایی مصرف کنندگان بر تمایل به خرید کالاهای داخلی نسبت به وارداتی

H

197

ناهیده رنجبر

حکیمه نیکی

1397

115

تدوین استراتژی بازاریابی براساس شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کسب سهم بازار بیمه (مطالعه موردی: بیمه ایران نمایندگی اسحقی شهر سردرود)

H

198

سید محمد اسحقی سردرود

سیدهادی اسلامیان

1397

116

تعیین میزان تاثیر قابلیت بازاریابی، قابلیت عملیاتی و استراتژی تنوع بر عملکرد مالی شرکت های دانش بنیان

H

204

رقیه عبادالهی

صمد عالی

1397

117

بررسی عوامل موثربر قصدخرید مصرف کنندگان کفش چرم تبریز

H

205

سمیرا قاسم خانی

محمدحسین آقایی دانشور

1397

118

بررسی تاثیر مالیات بر شرکت ها بر روی بیکاری در استان های ایران

H

212

عیسی سجودی

محمدرضا ناهیدی امیرخیز

1397

119

استفاده از شبکه های اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت عملکرد کسب و کارهای کوچک با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده مهارتهای اجتماعی و اعتماد به شبکه های اجتماعی

H

213

مهدی شمسی

محمدحسین آقایی دانشور

1397

120

انتخاب کشورهای تامین کننده پایدار برای صنعت فولاد ایران با استفاده از روش ویکور و تاپسیس و وزن دهی آنتروپی شانون

H

214

یاشار زمانی دانشجو

سیدهادی اسلامیان

1397

121

پیش بینی شاخص بازار سهام بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از روش های شبکه عصبی – فازی تطبیقی و شبکه عصبی مصنوعی

H

224

آرزو تاج احمد

علی ستاری-کریم صمدزمینی

1394

122

مطالعه بر روی تجزیه و تحلیل رقابت بین بنادر ایران و ترکیه با استفاده از وزن دهی آنتروپی و تاپسیس

H

225

ال ناز بناگذار

سیدهادی اسلامیان

1397

123

شناسایی و اولویت بندی متغییرهای موثر برجذب و حفظ مخاطب در ابزارهای بازاریابی اینترنتی

H

226

مهری سیاه ریش

سیدهادی اسلامیان

1397

124

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بروفاداری مشتریان شرکتهای حمل و نقل کالا و بررسی میزان تاثیرهرکدام از آن عوامل بر وفاداری

H

230

حسین جاوید دیزجی

علی ستاری

1397

125

بررسی عوامل موثر بر بین المللی شدن کارآفرینان ایرانی

H

231

مهسا شمسی

سیدهادی اسلامیان

1397

126

بررسی نقش بازاریابی اجتماعی در افزایش تمایل نجاتگران به خدمت در پایگاه های امداد ونجات جمعیت هلال احمر اردبیل

H

232

الشان هوشمندی

سیدهادی اسلامیان

1398

127

بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در تفرجگاه کوهستانی

H

233

محمدرضا آقاسی

سیدهادی اسلامیان

1397

128

بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر رفتار خرید مشتری در صنعت کفش

H

234

شاهین رحیمی مقدم

علی ستاری

1397

129

تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر خلق مشترک ارزش

H

235

مهسا حبیبی

سیدهادی اسلامیان

1397

130

بررسی رابطه میان دانش نگرش و دسترسی به محصولات ارگانیک با تمایل به مصرف این محصولات ارومیه

H

243

سجاد مصطفوی

محمدحسین آقایی دانشور

1397

131

ارزیابی و رتبه بندی مجاری عرضه سوخت خودرو استان آذربایجان شرقی

H

244

هادی شکرانی

سیدهادی اسلامیان

1397

132

تاثیر مولفه های زیبایی شناختی بسته بندی بر قصد خرید مشتری در صنایع لبنی شیر

H

245

موسی جلالی خواه

سیدرضا موسوی

1394

133

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزش مشارکت مشتری

H

246

مینا دباغی

صمد عالی

1397

تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز می باشد.